marți, 15 octombrie 2013

ROBBIE WILLIAMS A LANSAT GO GENTLE

Noul Single Robbie Williams “Go Gentle” este un single cu incarcatura emotionala foarte mare. Artistul vorbeste despre relatia cu fata sa in noul single."Go gentle” este despre fiica mea, Teddy, și despre faptul că în momentul în care s-a născut i-am făcut o promisiune, pe care nu eram sigur că o voi putea respecta. Este un cântec pe care am vrut să-l lansez pentru că vorbește despre cel mai important lucru pe care îl pot face cât trăiesc pe această planetă – să fiu un tată bun sau rău. Este ceva mult mai important decât patru seri pe Wembley, sau trei nopți pe Kneworth. Mă sperie faptul că nu voi putea să mă ridic la nivelul așteptărilor. Încă învăț ce înseamnă să fiu tată. Tot ce știu este că a apărut cineva în viața mea pentru care mi-aș sacrifica viața cu plăcere, iar această trăire este extrem de puternică. În piesă promit să o protejez pentru totdeauna”, a declarat Robbie Williams.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu